Główne zadania: Analiza reklamacji przy użyciu metodologii 8D Prowadzenie spotkań dotyczących zapewnienia i utrzymania jakości Nadzorowanie zadań wynikających z planu doskonalenia jakości Tworzenie raportów 8D Kontakt z klientem Oczekiwania: Wykształcenie wyższe (mile widziane o profilu: Zarządzanie Jakością, Materiałoznawstwo, Mechanika i Budowa Maszyn) Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowy atutem Mile widziana wiedza na temat narzędzi jakościowych Umiejętność czytania rysunku technicznego Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego Umiejętność pracy w zespole Odporność na stres Umiejętność organizacji pracy Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji Pracę w środowisku międzynarodowym Okazję do codziennego doskonalenia umiejętności językowych Jasno określone zadania Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne Prywatną opiekę medyczną Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: przedświąteczne świadczenia pieniężne 2 x w roku, paczki oraz dofinansowanie do kolonii dla dzieci, dofinansowanie do aktywności sportowej i kulturalnej …)
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Młodszy Specjalista ds. Reklamacji |
Sprzedawca: | WIKA Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Kujawsko-Pomorskie |
Miasto: | Włocławek |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |